Thursday, August 27, 2009

when u get too nerveous?


haih...
bunyi cam kelakar lak biler semalam aku di intebiu...
tapi ader logik nyer bler dier tanyer soalan tu...
when u get too nervous?
aku pun cam rasa pelik..
nervous..mean cuak....terlampau cuakk...
haih..soalan paling susah nak jawab..
bler eyh masa aku paling cuak...
aku just jawab..i think..i dunt know when i get too nervous...
maybe...i never ever have that feeling..

pastu..intebiuer still tanyer...
takkan la takder kan...just give me 1 example...
aku pun..pikir laa..tuk puaskan hati semua pihak....

my answer is..maybe..masa final sem dulu kut..
aku cuak sket....
aku cuak paper aku sangkut..and takle grad...
tapi aku explain lak..hrmm..tuk aper cuak lebey2...
kalo aku cuak lebey-lebey..
paper tu lulus..mesti aku da cuak nyer...hahah...

pastu tepikir...masa kecik2...aku cuak takk....
ader tak muka aku cam muka dak bawah nih...


hahahaaa....
pastu aku kene lak balas ngan sorang agi intebiuer...
so mean that..u nih orang selamber jer laa...
adoyay..nih masalah nih.....
aku eplain laa...selamber selamber gak..
tapi kalo part tu kene serius...
takan ko nak buat bodo lak kan...
so..tempat serius kene serius laa..
huhuhu...
bukan main dorang putaq beliq teman...
siot tull~~~



2 comments:

  1. yo, muka mu mmg selamber je..manade chuak2..xpayah la nak chuak2 hahahahhaa

    ReplyDelete
  2. hahaha...tu la...soalan tu jadi soalan yang susah lak

    ReplyDelete