Friday, August 28, 2009

Operation & Request Team

arinih..bangun pagi-pagi...takder la pagi sangat kan...
dalam 8 lebey..rasa ngantuk sangat...ingatkan masih awal agi..
tengok jam betul-betul..da lewat da...
siap tanyer agi housmate satu tempat keje..semua da siap mandi lom..
kalo ader yang tak siap agi..leyh la aku sambung tido...hehehe....

rupa-rupanyer sume da siap mandi...
just turn aku lak mandi..F.Y.I..aku orang yang mandi last..
sebab maybe aku leyh multi tasking sket kot..
besides..aku orang yang mandi tak lama sangat...

masuk opis...duk sekejap...Kak I bagitau..
semua berkumpul kat blek 2R-MR-06 kalo tak silap aku...
dier nak umumkan team mana yang kiterorang akan diserapkan...
nama sorang2 da diumumkan...nama aku kalo tak silap..
last-last gak ar...ceh...siot tul...
aku diserap masuk lam team request...
takder paper pon..

aku okey jer masuk team mana...
semua mende bole jer aku buat...
tapi yang tak syiok nyer....
kalo aku tak masuk team operation nih...
takder ar dapat elaun shift..
dan takder la aku nak dapat 4 ari kerje...
4 ari cuti...
kalo dapat camtu kan best....
waaa....aku nak cuti lama2...leyh aku melancong kemana2...
hahahahhaa...
banyak tempat agi sayer nak melancong niyh...
alohaiiii....

yang aku mushkil satu agi...
dak yang dapat masuk team tu 2 orang jer ..
tapi buddy aku u jauh gler personaliti dari aku..
aku tak tau la aper yang dorang tengok masa intebiu aritu...
terima jer la jang oit~~~
HuEHhHhhhhuUUEEeeEHHH...



Pesanan penaja:
  • Kalo dah ditetapkan rezki kiter kat situ...nak buat camner kan...
  • semua mende ader hikmah disebaliknyer..think positif...:P

No comments:

Post a Comment