Thursday, August 20, 2009

Blog?

haaa...untuk aper blog sebenarnyer?

  • blog nih bg aku cam tempat nak meluahkan sesuatu la kut..aper yang korang rasa nak cakap..kalo takle cakap..bole jer tukes kat blog...
  • maybe jugak tempat korang nak sampaikan sesuatu, "Sharing is caring"
  • tempat tuk letak aper2 yang ko rasa leyh jadi peringatan
  • Skarang ader orang buat blog tuk berniaga..tu bagus..coz profitable :)
  • dan mungkin jugak tempat tuk acknowledge orang
  • aper lagi eyh..ntah laa
tapi bg aku kalau ader salah silap...

korang takle la menulis sesuka hati tanpa memikirkan tentang orang lain, sebab maybe leyh timbulkan isu nanti. ada yang sampai sebab tulis blog kene tangkap. hahaha..tak best langsung kene tangkap sebab tulis blog

pastu kalo korang ader tersilap salah dalam blog..aku rasa korang kene cpat-cepat betulkan. Nanti da melarat..susah plak kan..



pesanan penaja:-
aku pun takder la betul sangat, cam ketam suruh anak dier btul jalan,padahal dier pun sama..hehhee...kalo salah maapkanla saya dan tolong la betulkan sayer eyh :)

No comments:

Post a Comment