Tuesday, August 25, 2009

Teringat ketika kembara suka-suki ker Pulau Pinang

alkisahnyer bermula masa kiter orang pg kenduri kawin abg man..
abg man tu guider kiter orang tuk naik gunung....
kalo tak silap aku la..taim tu raya cina..
ramai plak dak2 yang tak balek...ader la 3-4 bijik kete....
so kiterorang gerak la ker umah abg man....


pastu...sudah semua siap2 makan2...
masa untuk balik dah..
kiter orang singgah la petronas jap...
kalo tak silap aku nak beli rokok..
pastu...tanyer la dak2 nih..nak pg mana...
ader yang cakap nak pegi langkawi la..
gilo poo..duit pun takder taim tu...

maka...tersebut la...kisah tuk melepak di Pulau pinang...
tup..tap..tup..tap...
kul 6 kumpul kat v4 cafe..gerak pg Pulau Pinang...
glo tul dak2 nih...

yang aku takle blah...semua cam tak tau camner nak ke sana dan plan aper...
so kiteroang redah jer laa..ader yang siap bawak map agi tu..
aku rasa kalo tak silap aku..map tu bawak cam tak guner jerk..hahahaa....

kiterorang sampai kat pulau pinang dalam kul 8-9 malam..sebab ader yang telepas laa..
tunggu ini laa...itu laaa...biasa la kan....so...tempat fis aku tak ingat la nama aperr...
nanti kalo ingat aku letak balik nama aper ok...

nasib kiterorang baik sebab kiterorang sampai malam Chinese New Year,
orang-orang kawasan tu tengah nak pasang mercun...
macam tahun baru lak ...
bile jam masuk pukul 1200 malam...
duuummm...daaaaammmm...duummmm...
mercun...atas kepala jer..kalo kepala anok jin...mmg kene dah sket..hahahhahaa...

lama gak la kiteroang lepak tengok bunga api.....
pastu blah pg makan.....nama kedai kiterorang makan tu...
tak ingat la nama aper....nanti aku update...
lepas makan....

Pesanan Penaja:
  • nanti aku sambung kat episode kedua laa..cam malas lak nak tulis..heehhehhe
  • pastu nanti aku cari gambar..nih sebab aku bosan2 kat opis jerk

1 comment:

  1. feringhi lah makyo.
    kita mkn lepastu kat kedai nasi kandar. sedap weh.

    ReplyDelete