Thursday, June 17, 2010

Nowadays

waa..tajuk orang puteys gtu...tapi macam biasa...bahasa ibunda tetap dihati..."padahal tak reti nak skiping"...

sejak akhir-akhir nih aku dapat satu perasaan...perasaan yang aku tak suke sangat rasa tu...banyak mende yang buat aku rasa tak suke ngan perasaan tu...padahal perasaan tu perasaan yang amat best..perasaan camnih aku penah rasa masa aku kat MRSM dulu...hrmm..tapi tuhan ader kater..nih member aku cakap la...ader 2 bende yang takkan jadi..iaitu..mati hidup semula and undur masa ke masa lepas..tapi kan..as human...i wish tuk balek ke masa lepas..aku rasa..aku nak ubah sejarah idup aku nih....

perasaan tu membuat aku berfikir camtu....aaa..fak kan...tapi mungkin yang baca nih tak paham aper yang aku cakapkan..tapi takper la..takperlu paham pun..yang nak tau pun..takya tanyer OK....:P

skarang da pukul 11.10 malam...masih agi on9 sebab kene siapkan keje yang tertangguh...yer ar..masa kat opis...nak buat keje ader jer yang nak menganggu...nak turun sap okok laa...nak kene angkat phone call laa...nak kene balas IM customer la...arhhhh...aku da bosan ngan semua nih....

oh god....camner aku nak lalui hari2 aku nih...
dalam cite p/s I love you...dorang cakap pompuan nih tak tau aper yang dorang nak..tapi aku rasa aku lak yang kene mende tu..aku skarang cam tak tau aper yang aku nak....hrmmmmmm

1 comment: